“Ik ben niet zo’n saaie doorsnee advocaat, dus het mag best wel wat afwijken van wat iedereen altijd doet.” Aldus Armin Vorsselman die mij vroeg een visuele identiteit te ontwerpen voor zijn eigen onderneming inclusief het front- en backend van zijn website en daarnaast alles wat nodig was om zijn nieuwe huisstijl door te voeren in al zijn uitingen.
Dierenkliniek Stad & Westerkwartier
Dierenartsenpraktijk Zuidhorn en Dierenartsenpraktijk Reitdiep wilden met een nieuwe naam en een nieuwe visuele identiteit samen gaan. Aan mij werd gevraagd dit gehele traject op me te nemen. Het resultaat is een nieuwe naam met een fris logo, kleurgebruik en typografie waarmee ik de basis heb gelegd voor de uitrol naar diverse middelen.
Waterschap Noorderzijlvest
In aanloop naar de komende waterschapsverkiezingen was het idee van Waterschap Noorderzijlvest om de mens achter het waterschap te portretteren. In Opdracht van reclamebureau GH+O in Leeuwarden heb ik het 32 pagina’s tellende boek ontworpen genaamd “De luu (lui) van Noorderzijlvest”. In overleg met de klant koos ik voor een frisse stijl waarbij Waterschap Noorderzijlvest duidelijk de afzender is. Met een nieuwe typografie en vormgeving en prachtige fotografie van Team Horsthuis is het een prachtig boek geworden en misschien wel de aanzet naar een nieuwe huisstijl voor het waterschap.